Kantoren Merksem - Brasschaat - Schoten

Gesloten op 12 en 13 oktober

Half oktober verhuist het ABVV in Merksem. We verlaten het kantoor van de VoorZorg en openen een eigen ABVV-dienstencentrum aan de Bredabaan 572. Omwille van deze verhuis kunnen we op donderdag 12 en vrijdag 13 oktober in Merksem, Schoten en Brasschaat geen dienstverlening verzekeren.

ABVV-leden kunnen woensdagvoormiddag 11 oktober voor de laatste keer terecht in het dienstencentrum op de Bredabaan nummer 521. Vanaf maandagochtend 16 oktober ontvangen we je in ons nieuwe kantoor, ook op de Bredabaan, maar op nummer 572. Dit nieuwe ABVV-dienstencentrum ligt schuin over het kantoor van de VoorZorg.

Omwille van deze verhuis kunnen we op donderdag 12 en vrijdag 13 oktober in Merksem geen dienstverlening verzekeren. Ook de ABVV-kantoren in Brasschaat en Schoten zijn die dagen gesloten. Leden met een dringend probleem kunnen die twee dagen in de voormiddag terecht in ons:

Vanaf maandag 16 oktober kan je terecht in ons nieuwe dienstencentrum: Bredabaan 572 in 2170 Merksem.
Telefoon, fax en e-mailadres blijven behouden.
Telefoon: 03 646 25 90 | fax: 03 646 37 90 | e-mail: dienstencentrum.merksem@abvv.be